1. Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało zrealizowane tego samego dnia ?
Kwiaty i Upominki dostarczane są tego samego dnia po zweryfikowaniu i zaksięgowaniu płatności:
Poniedziałek-Piątek do godziny 15:00
Sobota do godziny 12:00
Aby zamówienie zostało zrealizowane w Niedziele płatność powinna być zweryfikowana i zaksięgowana w Sobote ( dzień poprzedzający dostawe ) do godziny 12:00.
Zamówienia, które zostaną zaksięgowane po w/w godzinach będą realizowane dnia następnego.
2. Jak można zapłacić za wysłanie kwiatów ?
Płatności realizowane są za pośrednictwem portalu www.transferuj.pl , Pay Pal, oraz przelewem bankowym.
https://transferuj.pl/jak-to-dziala.html
https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing/general/NewConsumerWorks-outside
3. Czy Klient ponosi koszty dostawy ?
Dostawa na terenie miasta Gorlice jest bezpłatna. Poza miastem naliczana jest opłata w zależności od odległości.
4. Co w przypadku jeśli adresata nie ma pod wskazanym adresem ?
Jeżęli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, skontaktuje się z nim telefonicznie ( wtedy po uzgodnieniu przesyłka kwiatowa może zostać pozostawiona u sąsiadów ), jeżęli to nie będzie możliwe zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz o adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżęli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią, przesyłka nie zostanie dostarczona w następnym dniu roboczym, a realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed następnym doręczeniem.
5. Czy do przesyłki można dołączyć bilecik z życzeniami ?
Tak, tekst życzeń można wpisać w polu Uwagi do Zamówienia. Mogą Państwo zobaczyć przykładowe życzenia na poszczególną okazje w zakładce Życzenia.
6. Czy przy zakupie wieńca pogrzebowego/wiązanka pogrzebowa można dołączyć indywidualną szarfe z napisem ?
Tak, szarfa jest wliczona w cene produktu. W polu ‚Uwagi do Zamówienia’ należy wpisać jej treść.
7. Czy wysyłając kwiaty mogę zachować anonimowość ?
Dane Nadawcy nie są ujawniane Odbiorcom przesyłek kwiatowych. W tym celu udostępniliśmy dla Państwa pole ‚Uwagi do Zamówienia’ i w nim mogą Państwo umieścić ewentualne informacje czy życzenia, które zostaną przekazane Odbiorcy. Pozostawienie przy składaniu zamówienia pustego pola ‚Uwagi do Zamówienia’ oznacza, że przesyłka kwiatowa będzie ANONIMOWA!
8. Czy muszę się rejestrować przy składaniu zamówienia ?
Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa. Można dokonać zamówienia na stronie bez konieczności rejestracji czy logowania. Mimo tego bardzo zachęcamy do rejestracji, bo niesie ona za sobą szereg korzyści.
9. Czy możliwe jest złożenie zamówienia osobiście ?
Tak, na ulicy Legionów 12, 38-300 Gorlice
Poniedziałek-Piątek 08:00-18:00
Sobota 08:00-16:00
Niedziela 09:00-13:00
10. Czy wybierając sposób płatności: transferuj.pl ponoszę ( jako klient) dodatkowe koszty transferu pieniędzy?
Nie, Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.