Informacje Ogólne:
Właścicielem sklepu internetowego www.kwiaciarniagorlice.pl jest Elżbieta Kuczek prowadząca działalność pod nazwą Kwiaciarnia KROKUS z siedzibą przy ul. Legionów 12, 38-300 Gorlice, tel 0048183522743
identyfikująca się numerami:
NIP 738-120-50-90
REGON 120483451
Nr konta : PKO BP SA 55102034530000800200890921
Swift : BPPKOPLPW
Adres mailowy także do płatności paypal: kontakt@kwiaciarniagorlice.pl
Prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu, ponieważ złożenie zamówienia jest jednoznaczne z jego akceptacją. W sprawach pilnych dotyczących zamówień prosimy o bezpośredni kontakt z kwiaciarnią pod nr 183522743 gdyż w dni o zwiększonym ruchu nie zawsze mamy czas aby sprawdzac poczte na bieżąco.
Drodzy Klienci decydując się na zakup na naszej stronie prosimy o przemyślane zakupy gdyż zwroty pod tytułem…. „odbiorcy w tym terminie nie bedzie w domu” lub „rozmyśliłem się…” Nie będą respektowane.( Generują nam niepotrzebne straty czasu i materiału). Niestety w obecnej sytuacji nie możemy sobie na to pozwolić. Jeśli zamawiacie ponosicie za to odpowiedzialność. Istnieje możliwość po wcześniejszym ustaleniu zmiany terminu i daty dostawy na inny pasujący.
Przypominamy że zamówienia w naszej kwiaciarni realizowane są na terenie miasta Gorlice oraz w promilu 30 km od miasta Gorlice w województwie małopolskim. Przy minimalnym zamówieniu powżej 80 zł. Kwiaciarnia nie odpowiada za błędnie wypełnione zamówienia które przekraczają wskazany obszar lub zaznaczenie przez klienta odbioru osobistego.
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Doręczenie kwiatów i upominków odbywa się z dostawą na terenie miasta Gorlice gratis powyżej kwoty 60 zł
od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 9.00 do 18.00
Soboty od 9.00 do 14.00
Niedziele po wcześniejszym ustaleniu z kwiaciarnią godzin dostawy. W święta i dni wolne od pracy zaznaczone na czerwono w kalendarzu zwyczajowo dostawy nie są realizowane (w przypadku dostawy w tym terminie prosimy o wcześniejszy kontakt czy kwiaciarnia w święta realizuje dostawy) Lub będą one realizowane w następnym dniu roboczym.
2. Kwiaty i Upominki dostarczane są tego samego dnia po zweryfikowaniu i zaksięgowaniu płatności:
Poniedziałek-Piątek do godziny 15:00 lub przesłaniu potwierdzenia dokonania transakcji ( printscreen )
Sobota do godziny 12:00
Aby zamówienie zostało zrealizowane w Niedziele płatność powinna być zweryfikowana i zaksięgowana w Sobote ( dzień poprzedzający dostawe ) do godziny 12:00.
Zamówienia, które zostaną zaksięgowane po w/w godzinach będą realizowane dnia następnego.
3. Wszystkie ceny prezentowane na stronie www.kwiaciarniagorlice.pl zawierają podatek Vat i obowiązują w momencie składania zamówienia.
4. Wszystkie doręczane produkty są towarami wolnymi od wad.
5. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza dostepnego na stronie www.kwiaciarniagorlice.pl .
6. Bardzo ważne jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail, jak również podanie nr. telefonu do odbiorcy co ułatwi dostawe oraz poprawne przyjęcie zamówienia. Potwierdzenia przesyłane są na podany adres e-mail, a numer telefonu zapewnia natychmiastowy kontakt z klientem w razie zaistaniałej konieczności.
7. Jeżęli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, skontaktuje się z nim telefonicznie ( wtedy po uzgodnieniu przesyłka kwiatowa może zostać pozostawiona u sąsiadów ), jeżęli to nie będzie możliwe zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz o adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżęli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią, przesyłka nie zostanie dostarczona w następnym dniu roboczym, a realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed następnym doręczeniem.
8. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania złego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp lub zmiany zdania klienta( bo np odbiorcy nie ma w tym terminie w domu ( przypominamy że istnieje możliwość zmiany daty dostawy poprzez np kontakt telefoniczny w kwiaciarnią)) Kwiaciarnia KROKUS zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami tych produktów oraz dostawy. Kwiaciarnia KROKUS nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, braku pozytywnej autoryzacji płatności zamawiającego lub nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem, lub zmiany zdania klienta tu cytat”…Bo ja się rozmyśliłem…”
9. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z dostępnych form płatności.
10. Płatności realizowane są za pośrednictwem portalu www.transferuj.pl ,Pay Pal, oraz przelewem bankowym.
11. Zastrzegamy sobie możliwość odrzucenia zamówienia, jeżęli istnieje uzasadnione podejrzenie, że zawiera treści obraźliwe, zniesławiające lub naruszające dobra osób trzecich.
12. Kwiaciarnia KROKUS zastrzega sobie możliwość odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku możliwości dostarczenia zakupionego produktu lub gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych .
13. W związku z sezonowym wystepowaniem niektórych kwiatów oraz indywidualnym stylem ich układania istnieje możliwość, iż doręczane bukiety moga się minimalnie różnić od zaprezentowanych na zdjęciach. Zastrzegamy sobie prawo do zastąpienia jednego kwiatu innym o podobnej kolorystyce i wartości.
14. W przypadku zamówienia Bukietu Róż z aplikacji „Stwórz Bukiet” Kwiaciarnia zaznacza, że przy zakupie Róże będą w przedziale pomiedzy 40 a 50 cm lub 60 a 70 cm w zależności od dostępności tego produktu.
15.Nie jesteśmy w stanie zagwarantować godziny dostawy w takie dnia jak : Dzień Babci, Walentynki, Dzień Kobiet , Dzień Matki.
16. Kwiaciarnia KROKUS w dniach ustawowo wolnych od pracy nie realizuje zamówień poprzez sklep internetowy. Zamówienia zostaną zrealizowane następnego dnia.
17. Wszystkie zdjęcia produktów znajdujących się na stronie sklepu internetowego www.kwiaciarniagorlice.pl są własnością Kwiaciarni Krokus.
18 Przy zamówieniach gdzie koszt dostawy przewyzsza koszty zamówinego produktu beda anulowane a koszty ponieniesione przez klienta beda zwracane na konto podane przez kupujácych .
19. Kupujący musi mieć ukończone 18 lat, aby dokonać zakupu produktu w naszym sklepie.
20. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptacje.
21. Przypominamy że zamówienia w naszej kwiaciarni realizowane są na terenie miasta Gorlice oraz w promilu 30 km od miasta Gorlice w województwie małopolskim. Kwiaciarnia nie odpowiada za błędnie wypełnione zamówienia które przekraczają wskazany obszar lub zaznaczenie przez klienta odbioru osobistego.
REKLAMACJA
Reklamacja dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. i są rozpatrywane do 14 dni roboczych.
1. W przypadku, gdy kwiaciarnia nie jest w stanie zrealizować zamówienia, pełna kwota wpłacona przez klienta zostanie zwrócona w ciągu 7 dni roboczych.
2. Klient ma możliwość zmiany w zamówieniu na co najmniej 24h. przed realizacją zamówienia.
3. Kwiaciarnia KROKUS zdobywa Państwa zaufanie od ponad 20 lat, dokładamy wszelkich starań, aby nasze kwiaty były zawsze świeże. Zamówienia dowozimy zawsze terminowo i zgodnie z zaleceniami klienta. Jeżęli pojawi się z naszej strony błąd, dołożymy wszelkich starań, aby odbudować Państwa zaufanie.
Każda reklamacja zostanie potraktowana poważnie i szczegółowo rozpatrzona. Po rozpatrzeniu zaistniałej sytuacji kwiaciarnia KROKUS zaproponuje propozycje rekompensaty.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
2. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.
3. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
(edytuj)